ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ပညာရပ္ပိုင္းမွာ သိပ္ဘဝင္မက် ျဖစ္မိေပမယ့္ ရသခံစားတတ္မႈ့မွာ ေရခ်ိန္ မနိမ့္ဘူးလို႔ နားထင္ေရာက္တတ္သူပါ။ တစ္ေန႔။ သူငယ္ခ်င္းက "မုျဒာေခၚသံ" ႐ုပ္ရွင္ျကည့္ၿပီး ျပန္အလာ ကိုယ္က "ဥပါယ္တံမ်င္"ကို ပိုႀကိဳက္ေၾကာင္း ျငင္းခံုခဲ့ၿပီးၿပီ။ အားလံုးက ဒါေကာင္းတယ္ဆိုတိုင္း အေျပာင္းအလဲ တင္ျပပံု သစ္တိုင္း ေအာင္ျမင္တိုင္း ကိုယ့္ ႏုလံုးသားထဲ စြဲခ်င္မွ စြဲတာ။ အႏုပညာဆိုတာ ေျပာရရင္ ဓာတ္ခံ အလြမ္း အေဆြး ဘဝျဖတ္သန္းမႈ႔ ထဲ ေလ့လာသိမွတ္ထားမႈနဲ႔ ခ်ိန္ဆ အလိုအေလွ်ာက္ လက္ခံသြားရတာမ်ိဳး။ လူအမ်ားစု ရင္ထဲၿငိရင္ လူႀကိဳက္မ်ားလာရင္ ဒါ ဖန္တီးသူရဲ႕ အႏုပညာအေပၚ စြဲလမ္းအႏွစ္နာခံမႈ ျဖတ္သန္းမႈဝမ္းစာျပည့္လာလို႔ ေအာင္ျမင္တယ္ဆိုရမွာေပါ့။ တခါတရံ ခံစားမႈ feeling / emotion နဲ႔ သိမႈ႔ knowledge / Skills တို႔ လြန္ဆြဲေနတတ္တယ္။ စာေပ ဂီတ ႐ုပ္ရွင္ ပန္းခ်ီတို႔ၾကား နံရံခ်ိတ္ဆက္မႈ့ရွိတယ္။ ဘဝထဲ Life/Living အသက္ရွင္႐ုန္းကန္ေနသမွ် လူေတြတိုင္းမွာ တူညီမႈ တစ္ခုခုေတာ့ အနီးစပ္ဆံုး ရွိၾကလိမ့္မယ္ထင္တယ္။ အဲလို ထပ္တူက်သြားတဲ့ အခါမ်ိဳး ေခာတ္အခါသမယမ်ိဳး ျဖစ္လို႔ပါ။ classic ဝတၳဳဖတ္လည္း သူ႔အရသာနဲ႔သူ၊ ေခတ္ေပၚ ေခတ္ၿပိဳင္ contemporary ပန္းခ်ီကားတစ္ခ်ပ္ ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ကလည္း သူ႔အရသာနဲ႔သူပါ။ စားသံုးသူ ေခာတ္ကာလအေလွ်ာက္ လႊတ္လပ္စြာ ခံစားခြင့္ရွိပါတယ္။
ေျပာခ်င္တာက မေန႔က ပန္းခ်ီျပပြဲ review ေလးအေၾကာင္းကို လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ထိုင္ ဝါသနာတူအခ်င္းခ်င္း ျငင္းခံုသလိုမ်ိဳး။ ကိုယ္ရည္မေသြး ဆရာမ်ားမထိခိုက္ပဲ လူပိန္းအျမင္ေလးေျပာခ်င္တာပါ။ ဝါရင့္ဆရာ ႏွစ္ေယာက္ကိုပဲ ၿငိခဲ့ပါတယ္။ လူငယ္ေလးေတြလက္ရာ ကေတာ့ ဆရာတင္ေမာင္ဦး နဲ႔ ဆရာႀကီးျမင့္ေစာလက္ရာေတြ ဗီယက္နန္ပန္းခ်ီဆရာ လက္ယာေတြေလာက္ ရင္ထဲမထိခဲ့သလို ေစ်းကြက္အရ ဆင္တူေနသလိုရွိတယ္။ ေရာင္းရတယ္ဆိုေတာ့ ဝမ္းသာတယ္။ ဂုဏ္ယူတယ္။ လူငယ္ေလးေတြကိုလည္း အခုထက္ပို သူတို႔ဘဝလက္ရာစစ္ရွာေဖြ ေအာင္ျမင္ႏိုင္ပါေစ။ ကိုယ့္လက္ထဲေတာ့ ပန္းခ်ီတစ္ကားဖိုးေတာင္ မတတ္ႏိုင္ေပမယ့္ ရန္ကုန္နဲ႔ စင္ကာပူ Gallary ေတြေလွ်ာက္ၾကည့္ၿပီး အခုလို ေလႀကီးေလက်ယ္ဆိုတာ ခြင့္လႊတ္ၾကပါ ခင္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္သိပါတယ္ တခ်ိဳ႕စကားလံုးေတြအတြက္ ကိုယ္တိုင္လည္း ျငင္းခံုေနဆဲပါ။ ။
မိုးပ်ံငွက္
29.05.2018
@ION Art Gallery Singapore
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2042595572621436&id=100006130394978
No comments:
Post a Comment