Thursday, May 13, 2010

က်ိဳက္ထီးရိုး ဘုရားဖူးခရီး

             









ၿမန္မာတို႔ရဲ႕ ဓေလ႔အရ ဘုရားဖူး သြားၾကတယ္။ ဘုရားလည္းဖူး ၊ ေဒသႏၱရဗဟုသုတလည္းရလို႔ ေကာင္းတဲ႔ အေလ႔အထပါပဲ။ ငယ္ငယ္က ေမေမရယ္ ၊ အိမ္နီးနားခ်င္း ေဒၚၾကီး ၊ ေဒၚေလးေတြနဲ႔ အထက္စက္ေတာ္ရာ ၊ ေက်ာင္းေတာ္ရာ ၊ မေကြးၿမသလြန္ဘုရားကို ေရာက္ခဲ႔ၿပီးေနာက္ ဆယ္စုႏွစ္တစ္ခုေလာက္ၾကာမွ အခုလို မိသားစုခရီးေလးကုိ ထြက္ၿဖစ္ခဲ႔ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ ၾကည္ႏူးေပ်ာ္ရႊင္ခဲ႔ရပါတယ္။ အေမရယ္ ၊ ညီမေလးေတြရယ္အတူတူသြားခဲ႔ၾကလို႔ပါ။  ေနာက္ဘယ္ေသာအခါ အတူတူသြားၿဖစ္ဦးမလဲဆိုတာ မေသခ်ာေသးပါ။ ကၽြန္ေတာ္က ေတာင္တန္းေတြကို သေဘာက်တယ္။  ေတာင္တန္းေတြဟာ ကၽြန္ေတာ္စိတ္ကို တည္ၿငိမ္ေစၿပီး ညိႈ႕ငင္ေနသလို ခံစားရတယ္။ ေတာင္တန္းေတြလို တည္ၿငိမ္ၿပီး ၾကမ္းတန္းတဲ႔ အရသာမ်ိဳး။ ေတာင္တန္းေတြဟာ လွပၿပီး မာယာမ်ားတယ္။  ကၽြန္ေတာ္ဒိုင္ယာရီဆန္ဆန္ သိမ္းထားၿပီး လြမ္းပါရေစခင္ဗ်ာ ။                         ။

မိုးပ်ံငွက္

3 comments:

  1. လာလြမ္းသြား၏။

    ReplyDelete
  2. တကယ္ပါပဲ။ ေတာင္တန္းေတြက တကယ္လွပျပီး မာယာမ်ားတယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္လက္ခံပါတယ္ ကိုငွက္......
    ဒါေပမယ့္ ေတာင္တန္းေတြကို ကၽြန္ေတာ္လည္း သေဘာက်ေနဆဲပါပဲ။..

    ReplyDelete
  3. မေဗဒါလဲ ေတာင္တန္းေတြကို သေဘာက်တယ္... အထူးသျဖင့္ က်ိဳက္ထီးရုိးက ဘုရားလဲဖူးရတယ္ ေတာေတာင္လဲ ခံစားရလို႔ အရမ္းၾကိဳက္တယ္... ဓာတ္ပံုေတြၾကည့္ျပီး သတိရသြားျပီ...

    ReplyDelete